Onderzoek en verbeter de praktijk

Een mystery guest kan worden ingezet om de klantbeleving te meten. Uw bedrijf kan worden bezocht door een mystery guest (of mystery shopper) van de Maatwerkfabriek. De mystery guest zal zich tijdens het bezoek voordoen als één van uw klanten. Hierbij kan veel informatie worden verkregen over de scherpte van het personeel, het niveau van de service of de kwaliteit van de communicatie. In overleg bepalen we aan welke informatie u behoefte heeft. Mogelijke vragen kunnen zijn:

–          Hoe is de ontvangst door uw personeel?
–          Hoe is de presentatie en uitstraling?
–          Hoe klantvriendelijk is de dienstverlening?
–          Worden de behoeften van uw klanten achterhaald?
–          Hoe is het serviceniveau?

Onze mystery guests  worden vooraf goed geïnformeerd en getraind om zich voor te doen als uw potentiële klant en zorgen er ook voor dat de gewenste feedback informatie wordt verkregen. De resultaten van het bezoek worden samen met u geëvalueerd en bepalen of uw bedrijf erin geslaagd is om de gewenste klantbeleving te creëren.

Daarnaast kan de Maatwerkfabriek trainingen op maat inzetten om uw personeel te trainen in bijvoorbeeld klantbenadering.

Neem contact met ons op voor meer informatie!

Wel eens nagedacht over voordenken?

"Een positieve, resultaatgerichte en vakkundige werkwijze"

Inhoudelijk een goede theoretische opbouw en oefeningen, gericht op resultaat en samenwerkingskwaliteiten. In alles merk je dat Milo weet waar hij over praat, hij kan de theorie vertalen vanuit zijn praktijkervaring.

Ik heb Milo ervaren als een enthousiaste, hartelijke en gedreven persoon, dat gecombineerd met een positieve, resultaat gerichte en vakkundige werkwijze: hartstikke mooi!

 

Marian Klerx, Deelnemer aan training buurtbemiddeling

Meer lezen

"En niet onbelangrijk, er mag altijd gelachen worden!"

Werken met Milo is iets waar ik me altijd op verheug. We werken al jaren samen in wisselende functies. Soms ben ik acteur bij zijn training en soms is het andersom. Ook hebben we samen geacteerd bij opleidingen voor mediators. Milo kan altijd afstemmen waardoor iedereen zich snel op zijn gemak voelt. Dat geldt voor een groep en ook voor mij als collega. Dat maakt dat er veiligheid is om te leren en te oefenen. Een absolute voorwaarde in trainingen. Milo heeft verstand van zaken, weet waar hij over praat, beheerst de stof die hij behandelt perfect. En niet onbelangrijk, er mag altijd gelachen worden!

Monique Bouwer, trainingsacteur, trainer

Meer lezen

"Workshops met een trainingsacteur van De Maatwerkfabriek zijn een feestje om te mogen faciliteren."

“Samen met Milo Hoefsloot van de Maatwerkfabriek heb ik meerdere workshops mogen verzorgen voor een kwaliteitsprogramma in een ziekenhuis. Milo was aanwezig als trainingsacteur, onderdeel van de workshops was regietoneel.
Milo kan feilloos gedrag van medewerkers spiegelen en situaties realistisch neerzetten, wat een enorme meerwaarde is voor elke workshop. Hij creëert een veilige en ontspannen sfeer in de groep waardoor medewerkers in alle vrijheid kunnen reageren. Verder past Milo de juiste interventies toe, waardoor hij ook als trainer uitstekend functioneert.
Tenslotte is Milo een heerlijk sociaal ‘mensenmens’, waardoor workshops met hem een feestje zijn om te mogen faciliteren.”

Ramon den Uijl, Mystery Review

Meer lezen

"Het is vooral inspirerend, leerzaam en dynamisch. Je kunt alleen maar vooruit gaan."

“ Milo Hoefsloot heeft een paar keer het dagvoorzitterschap mogen verzorgen bij een groot project in Tilburg Noord. Hij weet als voorzitter mensen te ontwapenen, presenteert vanuit een natuurlijke flow, heeft oog voor het grotere geheel en houdt de vaart er lekker in. Milo doet alles met passie, bevlogenheid en volle bak positieve energie. Dat is natuurlijk leuk, gezellig en heel belangrijk. Maar het is meer dan dat. Het is vooral inspirerend, leerzaam en dynamisch. Als je Milo in je team hebt, kun je alleen maar vooruit gaan.”

Babiche Klijs, ContourdeTwern

Meer lezen
Bekijk meer partners van de Maatwerkfabriek...